Over 5 dagen is het eidenlijke zover!! - Reisverslag uit Goor, Nederland van Marleen Keuper - WaarBenJij.nu Over 5 dagen is het eidenlijke zover!! - Reisverslag uit Goor, Nederland van Marleen Keuper - WaarBenJij.nu

Over 5 dagen is het eidenlijke zover!!

Blijf op de hoogte en volg Marleen Keuper

10 September 2012 | Nederland, Goor

Hee allemaal!

Het komt steeds dichterbij, over 5 dagen zal ik voor 3,5 maand naar Suriname gaan. 15 september zal ik samen met 5 andere studenten om 11.15 uur naar Paramaribo vliegen.

Na heel wat maanden van alles geregeld te moeten hebben, zoals een visum, papieren, inentingen enz. Is het eindelijk gelukt om alles goed geregeld te hebben althans dat hoop ik. Want in Suriname moet de Immigratiedienst mijn visum nog verlengen. Tijdens de voorbereiding liep niet altijd alles zoals het zou moeten gaan. Stempels die niet gedrukt mogen worden, datum wat niet meer recent genoeg was enz. Maar dat is nu allemaal rond, ik wacht op dit moment alleen nog op de beoordeling van mijn pop( persoonlijk ontwillingsplan). En daarnaast kwam ik er vorige week achter dat ik opnieuw een MRSA test moest doen aangezien de datum niet meer recent genoeg blijkt te zijn. Nu maar hopen dat de uitslag binnen is voor dat ik vertrek.

De komende 3,5 maand zal ik samen met 5 andere studenten in een huis verblijven, deze bevindt zich vlak bij het ziekenhuis dus als het goed is kunnen we het lopend af. Op 24 september zal mijn stage beginnen, dus ik heb nog ruim een week om er vast een beetje te wennen.

Hoe dichterbij het komt, hoe spannender het wordt. Maar ik kijk er ook steeds meer naar uit. Afgelopen week is er hier in huis flink geoefend met skype. Iedereen weet nu hoe het werkt, dus er kan mooi contact gehouden worden. Een aantal weken terug heb ik het leuke nieuws gehoord dat me zus mij eind oktober komt opzoeken!

Tijdens mijn verblijf in Paramarbio zal ik jullie op de hoogte houden via deze site, wat ik dagelijks daar meemaak.

Liefs Marleen

  • 10 September 2012 - 19:04

    Moniek:

    Haa Marleen!
    Super leuk! Ik ga het volgen! Heel veel succes :D En een fijne reis!

    xx

  • 10 September 2012 - 19:44

    Lisa Hengeveld:

    Heey Marleen!

    Wat gaaf dat het nu allemaal echt gaat gebeuren!
    Heel veel plezier en succes,

    Liefs Lisa

  • 10 September 2012 - 22:53

    Janneke Houtman:

    Hey Marleen!

    Super leuk idee!! Ik ga je zeker volgen;) Heel veel plezier in Suriname en veel succes met je stage:D

    Liefs, Janneke

  • 11 September 2012 - 09:04

    Danielle:

    Erg leuk dat je een weblog gaat bij houden! Alvast heel veel succes gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen Keuper

Actief sinds 09 Sept. 2012
Verslag gelezen: 393
Totaal aantal bezoekers 9336

Voorgaande reizen:

15 September 2012 - 23 December 2012

Stage lopen in Paramaribo

Landen bezocht: